තාත්තයි මමයි

Sunday, July 24, 2011

  • මට වයස අවුරුදු 04 දී – මගෙ තාත්තට මේ ලෝකෙ ඕනම දෙයක් කරන්න පුළුවන්.
  • මට වයස අවුරුදු 05 දී – මගෙ තාත්ත නම් ඕනම දෙයක් දන්නවා.
  • මට වයස අවුරුදු 06 දී – ඕගොල්ලන්ගෙ තාත්තා වගේ නෙවෙයි. අපේ තාත්තා හරිම දක්ෂයි. එයා හරි උසත් එක්ක.
  • මට වයස අවුරුදු 08 දී – අපේ තාත්තා හැම දෙයක් ගැනම හරියට දන්නෙ නෑ වගෙයි මට හිතෙන්නෙ.
  • මට වයස අවුරුදු 10 දී – අපේ තාත්තලගෙ කාලෙ මේ හැම දෙයක් ම දැන් වාගෙ දියුණු නෑ.
  • මට වයස අවුරුදු 12 දී – අපෝ. ඒක අමුතු දෙයක් යැයි. තාත්තට ඒවා මුකුත් තේරෙන්නෙ නෑ. එයාට දැන් එයාගෙ පුංචි කාලෙ මතකවත් නැතුව ඇති.
  • මට වයස අවුරුදු 14 දී – එයාව ගණන් ගන්න එපා මචං. එයාට හණමිටි අදහස් තියෙන්නෙ.
  • මට වයස අවුරුදු 21 දී – අපේ තාත්තා. එයා පිස්සු දොඩවන්නෙ. දැන් කාලෙට ඒ පිස්සු ගැලපෙන්නෙ නෑ බං.
  • මට වයස අවුරුදු 25 දී – තාත්තා ඒ ගැන ටිකක් විතර දන්නවා. මොකද එයා හුඟක් කල් ඒවත් එක්ක වැඩ කළා නෙ. 
  • මට වයස අවුරුදු 30 දී – තාත්තගෙන් ඇහුවොත් හොඳයි වගේ. මොනවා වුණත් තාත්තට හුඟක් අත්දැකීම් තියෙනව නෙ.
  • මට වයස අවුරුදු 35 දී – අපෝ. මම නම් ඔය වැඩේට අත ගහන්නෙ නෑ. තාත්තගෙන් අහල බලල මිසක්.
  • මට වයස අවුරුදු 40 දී – මට හිතා ගන්න බෑ තාත්තා කොහොමද මේවට මුහුණ දුන්නෙ කියල. තාත්තා හරිම කල්පනාකාරී කෙනෙක්. ඕනෑ ප්‍රශ්ණයක් විසඳන නිවැරදි විදිය තාත්තා දන්නවා. 
  • මට වයස අවුරුදු 50 දී – දෙයියනේ. තාත්තා හිටියා නම්

උපුටා ගැනීම සුමති පුවත්පත් (පුද්) සමාගම පලකල දැන්වීමක්




තාත්තා ගැන තවත් ලස්සන අදහසක්

    * මං ඉපදුන දවසෙ, …………. සතුටට තාත්තට ඇඬුනලු
    * මට අවුරුදු දෙකේදි, ……… මං තාත්තගෙ අතේමලු
    * මට අවුරුදු හතරෙදි, ……… මං වැඩියෙන්ම ආදරේ තාත්තට
    * මට අවුරුදු පහේදි, ……….. ලෝකෙ හොඳම තාත්තා මගේ තාත්තා
    * මට අවුරුදු හතේදි, ……….. මගෙ තාත්තා කාටවත්ම බය නැ
    * මට අවුරුදු නවයෙදි, ……… අම්මෝ තාත්තා දන්න දේවල්
    * මට අවුරුදු දොළහෙදි, ……. තාත්තා දන්නව තමයි ඒත්..
    * මට අවුරුදු පහළොවෙදි, …. අපෝ එයාගේ කියවිල්ල
    * මට අවුරුදු දහ හතේදි, ……. තාත්තා දන්න බම්බුව
    * මට අවුරුදු දහ නවයෙදි, ….. එයාගෙ වැඩේම මට බකට් අදින එක
    * මට අවුරුදු විසි පහේදි, ……. හරි හරි මම අහගෙන තමයි ඉන්නෙ
    * මට අවුරුදු විසි අටේදි, ……. වෙලාවකට තාත්තා කියන දේත් ඇත්ත
    * මට අවුරුදු තිහේදි, …………. තාත්තගෙනුත් අහල බලමුද
    * මට අවුරුදු තිස් දෙකේදි, …… “හලෝ තාත්තෙ, මම දැන් තාත්තා කෙනෙක්”


උපුටා ගැනීම  ඉරිදා පුවත්පතක පලකල දැන්වීමක්

   

2 අදහස් සහ උදහස්:

Unknown said...

හරිම සංවේදීයි..මටත් ඔයදේ තියෙන මේල් එකක් ආවා..තව පිය-සෙනෙහස ගැන කියවෙන ලස්සන වීඩියෝ එකක් එක්ක..

Word Verification අයින් කලා නම් නේද හොද :)

මි හරක් පිඩියා said...

ඇත්තටම හරිම ලස්සන අදහස් ටිකක්...

Post a Comment