අම්මා

Sunday, August 22, 2010

අද මගේ 3වැනි post එක.අද මම අම්මා ගැන කතා කරන්න හිතුනා


අම්මා,මව,මෑණියන්,ජනනි,මාතා,මෑණී.......අම්මා කියන වචනය අපට අර්ත දක්වන්න පුලුවන්ද?

අපි හැමෝම බිහි වෙලා තියෙන්නේ අම්ම කෙනෙකුගෙන් තමයි. ජීව විද්‍යාත්ම
ව සොයා ගිහින් බැලුවත් අපි හැමෝම ගේම අම්මා වෙන්නේ අප්‍රිකාවේ මීට අවුරුදු දහස් ගණනකට කලින් ජීවත් වුණු Homo ගණයට අයත් මිනිස් අම්මා කෙනෙකුගෙන් මොකද අපේ ශරීරයේ සෛල වල තියෙන මයිටොකොන්ඩ්‍රයා අපට උරුම වෙන්නේ අපේ මවගෙන්, ඒ කියන්නේ අපි හැමෝටම තියෙන මයිටොකොන්ඩ්‍රයම එකම එකක්මයි.ඒකද දන්නේ නෑ අපි හැමෝම එක මවකගේ දරුවෝ කියන්නේ....අනේ මන්ද?


අම්මා,කොතරම් සුන්දර වචනයක්ද? ලෝකය පවතින්නේ හිරුගේ අව්රශ්මයත් මවගේ කිරි වලින් බවනම් ඇත්ත....

ඇයි අපි අම්මට මෙතරම් ආදරේ
? අපි ඉපදුනාට පස්සේ කියන මුල්ම වචනයත් අම්මා.මගේ ජීවිතයේ නම් සමීපතම චරිතය තමයි අම්මා.මම ජීවිතයේ මේ තරම් දුරක් ඇවිත් යම් කිසි දෙයක් ළඟා කරගෙන තියෙනවනම් ඒකෙන් 50% මගේ අම්මට හිමි විය යුතුය.

අම්මා කියන්නේ පුදුම හිතෙන චරිත
යක්,අපි සතුටු වෙනකොට හදවතින්ම අපිත් එක්ක සතුටු වෙන්නත්, අපි දුක් වෙනකොට හදවතින්ම අපිත් එක්ක දුක්වෙන්නත් පුලුවන්,එකම පුද්ගලයා විදියට මම දකින්නේ අම්මා විතරයි.ඒ තරම්පුදුම බැදිමක් අම්මා තමන්ගේ දරුවො එක්ක තියෙනවා..
අම්මා කෙනෙකුගේ ගතිගුණ ගැන ලියලා ඉවර කරන්නත් බෑ.කතා කරලා ඉවර කරන්නත් බෑ.ඇයි ඒ? මටත් හිතා ගන්න බෑ.
අම්මා ගැන කතා කරන්න ආවට මට ලියන්
න වචන එන්නේ නෑ,,,
අම්මා ගැන උතුම් චරිතයක් මට ජීවිතයේ හමුවෙලා නෑ.ඒ තරම් ජීවිතයට සමීප වෙච්ච පුද්ගලයෙක් මට ඉදලත් නෑ.මාහට අසීමිතව ආදරය කරන,හැම අවස්ථාවකදීම මා හා සිටින එකම පුද්ගලයා තමයි අම්මා.ඊළඟ ආත්මයෙදීත් මම අම්මාගෙම පුතෙක් වෙලා ඉපදෙන්න ලැබේවා කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා...

මේ මම ඉතාමත් ඇලුම් කරන මව් ගුණ ගීත කිහිපයක්









අම්මා ගැන ඔබට හිතෙන අදහස් මෙතන comment එකක් විදියට දාල යන්න අමතක කරන්න එපා....

3 අදහස් සහ උදහස්:

Thara said...

motherhood is a task with thousand sacrifices,,,
endless sacrifices,,,,
she make human life possible....
how important is her task to this world,,,
without motherhood everything impossible....

Knight said...

maxxxa machan....
ada thamai hariyatama ube blog ekata awe...
niyamai.......
digatama liyaagena palayan..atha arinna epa....
"fattai.. :P"

Dminda(knight)

ThisaRAKAsun said...

Mama itin amuthuwen ubata cments danna ona na ne ban..........
Fattai aaaaaaaaaaaa

Post a Comment